Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^ strach se dá překonat tím, že věc, která nás ohrožje, poznáme. Tak se budeme moct na nebezpečí připravit. Mám známé, kteří kvůli koronaviru přestali vycházet z domu. A znám lidi, kteří dělají, jakoby neexistoval. Obojí přístup je iracionální.

0 0
možnosti
Foto

Iracionální z vašeho pohledu. Z jejich je racionální.

0 0
možnosti
Foto

Pro vlády je investice do strachu svých občanů, tou nejlepší investicí.

1 0
možnosti
LJ

A co tréma? Je to druhstrachu?

0 0
možnosti
PK

Když jsem si přečetl váš blog nějak mi to asociovalo básničku Jirky Žáčka, a ani nevím proč, snad to sem ani tematicky nepadne, ale ....

I ́m sorry. I am Czech

O českém charakteru ,co bych vám o něm řek...? Beztak si nevyberu , buď je to šmejd či drek.

Kanada! Zéland! Peru!Kéž bych byl Skot či Řek!Žít šťastně na severu či u biblických řek!

Máš syna nebo dceru? Co zdědí? Na mou věru , jen závist, strach a vztek.

Jsem skeptik v každém směru . a právě tím se žeru.I ́m sorry. I am Czech.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1304x
Jsem člověk zajímající se o lidskou duši a její podstatu. Vyznávám svobodu myšlení a slova. Jsem autorem několika knih. Mé nejnovější knihy: Rytíři Slavelonu (2020) a aktuálně na Amazonu Schrödinger's cat and a new view of the world (2022).

Mé stránky: Kvantová duše, www.szeruda.cz

Seznam rubrik