Diskuse

Braňme se!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Koukám, že ani po napsání několika knih (a to jsem měl vaši knihu Kvantová duše ve své knižnici dlouho) jste se nevyrovnal vy ze svými traumaty, pane Szerudo. Projekce jak vyšitá a to, že dáváte odkaz na Naštvané matky, které by mohly být v každé učebnici psychologie ukazovány jako ukázkové příklady, to jenom dotváří. Rv

0 1
možnosti
Foto

Chcete říct, že ta fotka je sugestivní a manipulativní jiným směrem, než byste si přál vy? Mně se líbí. :-)

1 0
možnosti

Pane Szerudo, výborně napsaný článek, naprosto přesně shrnutá problematika, za mě velká karma R^. Pokud bych měl k jednotlivým bodům něco dodat tak tolik, že první dva body často splývají: Myslíme si, že když se nebudeme bránit, že toho útočník zanechá (velký omyl, ale bohužel je silně zakotvený v našem podvědomí), kdežto naše aktivní obrana ho vyprovokuje k silnější akci proti nám. A proto se i bojíme mu ublížit, že ho tím "naštveme" a on nás pak zabije, což by třeba neudělal (to je jen naše domněnka, udělá to stejně). Body 3. a 4. pak nejsou tak úplně jen na nás, je to právě naše prostředí, stát, který by měl zajistit, abychom nad těmito body nemuseli uvažovat. My se musíme umět bránit v okamžiku útoku, na státu je pak, aby nám zajistil bezpečí v dlouhodobějších následcích, které naše úspěšná obrana může mít (pomsta, popotahování po soudech...). Omezování možnosti mít zbraň a bránit se, je velmi nebezpečná tendence (překvapila mě příjemně v tomto naše vláda, že tyto opatření diktované Bruselem nechce přijímat), útočníci, se kterými se budeme možná i my setkávat, jsou cvičeni v zabíjení, takže nemají žádnou psychologickou hranici, kde by zastavili svou agresi. Budeme se muset naučit bránit zcela nekompromisně. Pokud teda nejde aplikovat první poučka, kterou vám řekne i každý instruktor sebeobrany: pokud to je jen trochu možné, střetu se vyhněte, útěk je to nejlepší řešení.

2 0
možnosti

Ty vaše argumenty - že se bojíme, že ublížíme. Vezměme si třeba poslední útok v Londýně - když jde po úzké ulici trojice chlapů s noži, kteří okamžitě útočí, nemáte ani čas přemýšlet, natož se bát že jim ublížíte. Jak byste jim mohl ublížit? Jedině snad, kdybyste byl mistr světa v karate - ale ani pak byste neměl jistotu že nebudete zraněn. Podobný případ se stal nedávno v Izraeli, bývalý voják ze spec.jednotek s dobrým výcvikem chtěl zlikvidovat magora s nožem, a sice zvítězil, ale nějaké zranění taky utrpěl.

0 2
možnosti

Stačil by jeden s pistolí. Ale Vy byste se nechal zapíchnout.

5 0
možnosti

Bránit se expanzivnímu islámu? Rozhodně ano!! Ale musíme to dělat s vládou, která stojí za občanem a občan za vládou. V Česku je svrchovaným pánem země občan, nikoliv indiferentní EU. Když se ovšem velení (premiér) chovají způsobem, kdy jsme na pochybách, oč jim vlastně jde, pak je v řadách obránců chaos. Prvním krokem je tedy bezpodmínečně dát ve volbách důvěru jen těm, kteří dělají takovou politiku, jakou žádá svobodný občan. Na této premise teprve lze stavět dál.

10 0
možnosti
Foto

Je mi 40 let a doposud mě v ČR nikdo nikdy nenapadl. Asi protože mám vysokou postavu. Chodím lesem, v noci v městech a nic. Nemusím se bát. Mám zbraň, zbrojní průkaz a nikdo mi jej nebere. Nikdo mi neupírá právo použít paralyzér ani pepřový sprej. Nicméně je nenosím. Občas nesu v lese nůž, nikdo mi v něm nebrání a to ani za bílého dne ačkoli mám nůž vystrčený, abych ukrojila plesnivou část houby. Nejvíce nebezpečnou zbraní v mých rukou je nicméně auto. Nejvíce jsme zatím v Čr ohroženi na vozovkách, kde si gauneři honí ego, nikoli teroristy na ulicích, pokud nepočítám problémové čtvrti.

4 1
možnosti
Foto

To jsem rád. Ale je tam pořád to příslovce doposud...

3 1
možnosti
Foto

Je mi 40 let a doposud mě v ČR nikdo nikdy nenapadl. Asi protože mám vysokou postavu. Chodím lesem, v noci v městech a nic. Nemusím se bát. Mám zbraň, zbrojní průkaz a nikdo mi jej nebere. Nikdo mi neupírá právo použít paralyzér ani pepřový sprej. Nicméně je nenosím. Občas nesu v lese nůž, nikdo mi v něm nebrání a to ani za bíleého dne ačkoli mám nůž vystrčený, abych ukrojila plesnivou část houby. Nejvíce nebezpečnou zbraní v mých rukou je nicméně auto. Nejvíce jsme zatím v Čr ohroženi na vozovkách, kde si gauneři honí ego, nikoli teroristy na ulicích, pokud nepočítám problémové čtvrti.

2 0
možnosti

Tipuji že se bojíte řídit a každý kdo Vás předjede je gauner.

0 0
možnosti