Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P51e34t14r 88S67k42á60c60e55l

29. 12. 2020 20:50

Proti gustu žádný dišputát. Jinak též platí:

"Skutečná radost ze života spočívá v tom, že se necháš strávit záměrem, který

sám považuješ za velký. Pak jsi přírodní silou a ne uzlíčkem bolístek a nemocí, který si stěžuje, že svět se nesnaží učinit Tě šťastným." >George Bernard Shaw.

0 0
možnosti
LV

Brilantní sumarizace obecného (ne)vkusu. Další "obyčejný člověk", co si nárokuje patent na jediný správný názor.

Natočit dneska pohádku, která by se líbila " národu", to je jako postavit fotbalový či hokejový nároďák. Dneska se všichni pohoršují, za dvacet let budou laskyplně vzpomínat.

1 0
možnosti
JR

J21a62n 24R50i66c11h27t28e39r

28. 12. 2020 8:53

Nicméně Třem oříškům pro Popelku či Pyšné princezně se to povedlo;-)

0 0
možnosti

Jsem starý, zapšklý kritik štědrovečerních pohádek a už jsem se těšil, jak po shlédnutí té letošní (pokud se vydržím dívat až do konce) ji obleji kýblem nespokojené kritiky. Ale ono se tak nestalo. Děda (jako já) se dodíval až do konce a čtyři hvězdičky z pěti bych dílu udělil. Některé herecké výkony byly spíše tzv. na sílu např. královna, dvorní uvaděč, dvorní dámy, ponocný Jakub, ale i Proxima nějak zvlášť nevyužila svůj potenciál. Za to hajnej, Tereza Ramba a princezna se ve filmu našli. Krásný zbytek Vánoc!:-)

7 0
možnosti
Foto

No vidíte to, a já se na ni rád ještě jednou podívám. Zatím tento rok pohádky nadprůměr. Hodinářův učeň to měl u mne snazší, neb mám rád Dejvické divadlo...

4 0
možnosti
MF

No ano, a v Pyšné princezně vůbec žádná klišé nebyla, jasně...

13 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JB

Jestli štedrovečerní pohádku někdo kritizoval, co asi bude za ohlasy na tu dnešní "hodinářskou" slátaninu? Já to vydržel 25 minut a musel jsem přepnout.. Hned první scéna se mi dost nelíbila, ale vydržel jsem; pak jsem stále hledal nějaký poutavý příběh, něco, co by mne vtáhlo do děje -a stále nic. A rvačka v hospodě a neskutečně nesympatická 3. sudička rozhodly, že jsem raději změnil program...

0 4
možnosti
Foto

Jak jste mohl vidět rvačku v hospodě, když jste to vydržel jen 25 minut, to ale zůstane velkou záhadou. Hodinářův učeň patří k nejlepším pohádkám.

8 0
možnosti
Foto

Nemusíte se mnou souhlasit, ale dnešní pohádka na ČT1 Hodinářův učeň byla, dle mého soudu, trochu neobvyklá ale opravdu povedená. Stále umíme dělat pěkné pohádky. Děkuji tvůrcům. :-)

3 1
možnosti
JP

J80a36n 37P75a39l61i66a15n

25. 12. 2020 21:18

Ta pohádka měla opravdu velmi sestupnou tendenci a konec byl hodně trapnej, stejně jako Sokol s Gajzlerovou.

0 5
možnosti

Tohle bazeni po stedrovecernich pohadkach jsem nikdy nepochopil. Proc se neustale snazit natocit neco noveho, kdyz dokonala stedrovecerni pohadka uz proste existuje - Smrtonosna past.

6 1
možnosti
Foto

Je to jiný žánr, ale taky to mám rád. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ale Mrazík je Mrazík! ;-D;-D;-D

1 1
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1304x
Jsem člověk zajímající se o lidskou duši a její podstatu. Vyznávám svobodu myšlení a slova. Jsem autorem několika knih. Mé nejnovější knihy: Rytíři Slavelonu (2020) a aktuálně na Amazonu Schrödinger's cat and a new view of the world (2022).

Mé stránky: Kvantová duše, www.szeruda.cz

Seznam rubrik