Diskuse

Agrese a mikroagrese

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Bohužel jste zapomněl napsat,kdo těm osmnáctiletým dává tolik prostoru,aby se tak chovali?

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Je to zřejmé, ale zároveň těžké vyjádřit. Rodiče vždy chtějí, aby se jejich děti měli lépe, ale přitom nemají dost času předat jim to důležité, a školy, bohužel, nejsou proti politice a ideologiím inertní.

0 0
možnosti
ID

Vim, ze to nezni dobre a nekoho to jiste bude traumatizovat na cely zivot nebo aspon nez mu maminka posle kapesne, ale tito blbanci potrebuji valku aby jim narovnala kompas. No a verte mi: ja uz jsem kompletne traumatizovana z tech faux pas co jsdm dosud spachala. Predstavte si, ze jsem napriklad prala Vesele Vanoce zene, o ktere jsem nevedela, ze je zidovka. Nehci se znovu znemooznit a proto prosim Vanoce zakazat!

0 0
možnosti
JS

Velmi pravdivéR^, ale z pohledu eurobruselské bubliny velmi nekorektní a tím pádem snad už dokonce trestuhodné.:-)

2 0
možnosti
KK

Vaše zamyšlení by mohlo dávat smysl pokud byst nemíchal hrušky s jabkama. Takže je to out.

0 0
možnosti
PP

S tím fotem z roku 1944 jste u mě zabodoval.

3 0
možnosti
GH

G56e90o41r22g27e 41H11o26l51y

15. 7. 2017 20:03

Mozna nejlepsi bude "cest praci, soudruzi a soudruzky"...myslim, ze to by bylo "all inclusive" .

0 0
možnosti